WESCO dalys

Kuro įleidimo vožtuvų nuspaudėjas (Rocker arm)

Dabar galima įsigyti naująjį ritininį nuspaudėją: pakeičia OEM svirties svirtį visuose Clark BA ir HBA varikliuose be jokių pakeitimų. Patvarus aliuminio liejinys yra tvirtesnis už įprastą ketaus svirties nuspaudėją, kad normaliomis darbo sąlygomis nesulūžtų. Aliuminio svirties nuspaudėją taip pat galima įsigyti Clark HRA/RA (naujas stilius), taip pat Cooper-Bessemer GMV varikliams.

Unikali ritinėlio konstrukcija pašalina vožtuvo koto lankstymąsi, pailgina degalų vožtuvo koto tarnavimo laiką, sumažina išlygiavimo problemas ir žymiai sumažina svirties nuspaudėjo priežiūros darbus. Ritininės svirties komplektuojamos su adatiniais guoliais ir grūdinto plieno kaiščiu. Remonto dalis galima įsigyti kaip rinkinį.

Kuro įleidimo vožtuvas

Daugelis įmonių dabar naudoja monitoringo programas variklių veikimui įvertinti. Degalų įpurškimo vožtuvas yra labai jautrus techninis komponentas, kuris turi būti visiškai sandarus. Norint tai pasiekti, reikia pasiekti tobulą prigludimą. Wesco vožtuve yra naudojamos dvi įvorės, po vieną viršuje ir apačioje, sumontuotos gamykloje, kad būtų užtikrintas tobulas prigludimas ir maksimalus vožtuvo tarnavimo laikas. Wesco kuro vožtuvo sistema labai pagerina variklio našumą ir sumažina šių dienų gamtinių dujų variklių eksploatavimo išlaidas.

Kompensatoriai

WESCO hidraulinio vožtuvo kompensatorius yra visiškai savarankiškas įrenginys, sukurtas lengvam montavimui, minimaliai prižiūriai ir visiškai BE tepimo.

Įrenginį galima įsigyti su WESCO pilnu stūmiklio agregatu, kuris pakeičia esamą stūmiklį be variklio pakeitimų. WESCO hidraulinio keltuvo korpusas pagamintas iš orlaivių klasės aliuminio, su fluoroelastomerų silfonų sistema, skirta sandarinti vidinį bloką. Vidinį bloką sudaro orlaiviui pritaikyta plieno pavara, chromo-vanadžio spyruoklė ir AP220 hidraulinė alyva, specialiai sukurta šiam tikslui.

Šie komponentai gaminami, surenkami ir išbandomi griežtai kontroliuojamomis procedūromis. Galutinis rezultatas yra patvarus, patikimas hidraulinis kompensatorius, kuris greitai ir teigiamai reaguoja po jūsų variklio nuspaudėju. Šis procesas yra būtinas norint išlaikyti tinkamą vožtuvo tarpą, reikalingą ilgesniam vožtuvo ir lizdo tarnavimo laikui ir maksimaliam efektyvumui.